»Želim postavljati čustvene monumente ljudem, ki sem jih poznala, pa tudi tistim, ki jih nisem in jih nikoli ne bom.«
»Upam, da lahko gledalec začuti, da ne gre zgolj za estetski predmet na steni, ampak je zadaj cela zgodba, ki jo skušam na neki način zelo zavestno ustaviti v času.«
»Ali ne razumeš, da je tvoja zgodba tvoje zlato!«
»Okvir lahko pomeni nič ali pa ogromno.«
»Uživala sem v zvočnosti besed, ritmu, metaforah in vsem svetu, ki mi ga je odpiral.«
»Mislila sem, da te mora nekdo 'požegnati', da si pesnik.«
»Ključno se mi je zdelo, da je bi bila zbirka tudi zvočna knjiga, izredno pomembno mi je namreč tudi poslušati poezijo: njeno metriko, ritem, asonance, zvočnost itd.«
»Privilegij je, da lahko poezijo hkrati poznaš intimno, torej, da veš, kako in iz česa je nastala, obenem pa si jo sposoben brati kot nekdo drug, jo videti od daleč.«
»In to pot do gledalca/bralca/poslušalca po navadi najdeš tako, da se postaviš v njegovo vlogo in na svoje ustvarjanje pogledaš od tam.«
»In kot že rečeno, v ansamblu so lahko samo ljudje, ki so pripravljeni ustvarjati 'skupaj'/ensemble' ter podpirati drug drugega in ki razumejo, da je to bistvo gledališča – biti skupaj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju